Založ si blog

11. séria Paneláku

V pondelok 7.1. sa už rozbehla 11. séria Paneláku a s ňou pre mňa aj viacero šokov.

Šok č.1: Staré intro (úvodné titulky). Nakoľko sa do paneláku prisťahovala nová rodina Slušných a býva tam aj Zuzka (Zuzana Marušinová), patrilo by sa ju dať.

Šok č. 2: Expresne rýchla prestavba bytov. Jakubovo (Vladimír Kobielsky) podkrovie vyzeralo v októbri ešte nedohľadne, keďže Gejza (René Štúr) a Imre (Svetozár Malachovský) ledva postavili lešenie. Na konci desiatej série ani nespomínali, že už má takmer kompletne zariadený byt. U Michala (Marián Miezga) a Ivany (Diana Mórová) ma ich nový byt prekvapil tiež. Očakával som, že sa presťahujú až niekedy na jar. Takto rýchlo prerobený byt som videl len v reality show o prestavbách bytov, kde za pár dní bol kompletne prerobený byt k nepoznaniu za pomoci čaty designerov, ktorých bývajú desiatky. Ale musím uznať, že je krajší ako keď tam býval Jakub.

Šok č. 3: Billa na prízemí. Z môjho pohľadu by takýto krok asi v skutočnosti neurobili. Ešte som sa nestretol, aby sa takto veľký reťazec natlačil do tak miniatúrneho priestoru na prízemie malej bytovky, kde nie je ani dostatok parkovacích miest. V priestore menšom ako 100m² som ešte Billu nevidel. No čo už, asi im chýbalo mať niekde obchodík ako v MasterChef.

Chcel by som asi moc, ale mierne mi vadí to, že tam snáď nejedli iné pečivo ako rožky. Pred tým mávala Ivana na raňajky chlieb, ale teraz vôbec. Žiadne celozrnné žemle, viaczrné chleby a ani svetlá bageta. Veď existuje toľko druhov pečiva. Ja osobne mám radšej chlieb ako biele rožky.

Ďalej som si všimol, že sa dostávajú do seriálu tak trochu rozmaznané deti, ktoré si všetko vymôžu a ledva si niečo vypýtajú. Teda okrem Mišky a Maxa (syn Slušných). Najmä malá Zuzka mi príde mierne nevychovaná a rozmaznaná. Žiadne slovo prosím. Stále vypytuje len bielu kávičku a praženičku.

Ešte by som chcel dodať, že mi vonkoncom nechýba „úžasná“ klinika. Radšej mám priamo dianie v paneláku a úsmevné scénky s Mončou (Dada Duditšová) a Fedorom (Štefan Skrúcaný), Dudkom (Roman Luknár), Emilkom (Juraj Slezáček) a Jankou (Božidara Turzonovová), Imrem (Svetozár Malachovský) a Gejzom (René Štúr), kočenami, Cinegem (Pavol Topoľský) a Imrom (Branislav Bystriansky).

Aj napriek týmto šokom Panelák stále patrí medzi moje obľúbené seriály a prajem mu, aby mal aspoň ešte toľko dobrých častí ako doteraz mal.

 

Je na Slovensku dostatok obchodných centier?

19.01.2013

Bratislava Myslíte si, že by sa v našom hlavnom meste uživilo ešte jedno nákupné centrum? Ja si myslím, že áno. Ale s novými značkami a predajňami na našom trhu. V príprave je viacero shopping centier, no či sa zreálnia, to ukáže len čas. Celkom nová mestská štvrť v Bratislave, Bory od Penty, údajne už začala výstavbu medzi Lamačom a Devínskou Novou Vsou, čomu [...]

Prečo Slováci chodia na nákupy do zahraničia?

15.01.2013

Keď sa vyberiete do najbližšieho pohraničného mesta či mestečka, nájdete tam minimálne polovicu parkoviska zaplneného autami so slovenskou ŠPZ. Prečo Slováci radi chodia na nákupy do zahraničia? Rakúsko Mnoho ľudí z okolia Bratislavy radi chodia na nákupy do Rakúska. Typickou destináciou pre nich je mestečko Hainburg (Donau). Musím priznať, že sem sa občas [...]

Nová Televázna Sezóna

14.01.2013

So začiatkom nového roku prichádza aj nová televízna sezóna. Tú odštartoval nový slovenský seriál Búrlivé víno pripomínajúci skôr mexickú telenovelu, ktorá bude nekonečná, čomu naznačuje aj vysoká sledovanosť. Jedná sa o príbeh zaľúbencov Niny (Nela Pocisková) a Martina (Juraj Loj), ktorý sú z dvoch znepriatelených rodín. Za plus seriálu považujem vysielací [...]

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 13965x
Priemerná čítanosť článkov: 3491x

Autor blogu

Kategórie

Archív